Uppdate för i helgen

Här kommer lite uppdates för i helgen:)

Fredag: Jag, mamma, pappa och Eva åkte till nyköping och shoppade.
Köpte mat och sedan stannade vi och käkade på max.
Då jag kom hem sprang jag till Alex som var i lägenheten.
Vi skulle någonstans men vart visste jag inte.

Så vi tog tåget in till södra och hämtaden ut bio biljetter.
Sen gick vi på kina resturang och åt massa gott:).
Efter det gick vi runt på sönder och sen såg vi bion:).
Jätte mysigt var det<3.

Vi såg "hur många lingon finns det i världen"
Och jag kan rekommendera den starkt.
Skit bra men sorligt.:(
Aja..

Sen åkte vi hem till hans mamma och syster och sov:).
Kom inte i säng förrens runt två  tiden xD.

Lördagen: Kennel hosta så hem och tvätta kläderna så inte mina hundar blir smittade:).
Dock tror jag att jag blv smittat * hahahhaha* xD nejdå...
Eller??.
Men men..

Jag stack iväg och tränade direkt då jag kom hem.
Sen duschade jag och böt om inför middagen.
Vi åt på kina resturangen vid stationen:).
Jätte gott och mysigt.

Söndag: Jag gjorde inget speciellt.
Vi gick och handlade på lidl sen lagade jag mat:).

Tack Alex för en skit mysiig helg<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0