Värdelös tjej idag..

Känner mig så himmla värdelös idag :(.
Vet inte varför ingenting går som jag planerar och jag failar på allt.
Sen kommer tankar vad är meningen med livet för mig?.
Varför ska man ens leva klart om man inte vet vad som händer i framtiden?.

Varför ställer jag sånna konstiga frågor?.
Nej idag är jag verkligen värdelös av mig.

Mina ögon orkar inte med huvudet.
Jag mår illa.
Jag vill bara skippa äta för att bli snygg och söt.
Jag vill skära bort allt fett och bara sy igen det igen sen.
Bröstimplantat jag tack?

Men vare sig om jag uppnår dessa mål eller inte varför ska jag ens tänka såhär?.
Ganska hemskt att jag inte trivs med mig själv.
Lurar mig själv att äta mindre för att bli fin.
Men kommer jag trivas med det?.

Man MÅSTE ju vara smal,snygg och söt för att komma någonvart i livet verkar det som.
Ser på alla på gymmet.
Alla smala personer går och lallar omkring och samtidigt glor som om jag vore världens fetaste eller världens snyggaste?.

Man är ju där för att träna inte för att bli utstirrad på?.

Nej, nu orkar jag inte med mitt eget skit..
Ska ta mig i kragen imorgon och göra någon nytta av mitt liv tamefan!!..




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad tycker du om min förra kropp???? :D

2011-04-13 @ 17:49:16
URL: http://jenylicious.blogg.se/
Postat av: Wirrie-bell

Ta tag i livet som i att träna med mig?? :D

Men nej, du sluta med sådanna tankar.. De e bara att ringa/smsa om du vill ha något annat att tänka på i någn minut :)

2011-04-13 @ 20:17:22
URL: http://wirrie-bell.blogspot.se
Postat av: fliiez svar:

Wiire: hahah ja, jag kan fan inte hålla på att sluta träna såhär xD Det är ingen bra hahaha...



Jennifer: vet jag ens vem du är?

2011-04-14 @ 09:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0