Depp?

Nu har jag inte skrivit på några dagar.
Det har inte varit så bra i lördags och i söndags.
Men detaljer tänker jag inte ens gå in på.

Vi har löst det nu så allt är bra men jag är fortfarande lite depp.
Nu menar jag inte att jag sitter o gråter för det gör jag inte.
Men jag känner mig nere över det som har hänt och lite mer.

Jag vill bara vårat bästa i relationen men ibland räcker inte det till.
Lite tråkigt att jag är som jag är.
Men nu ska jag börja ändra på mig helt.

Jag har slutat med cola och allt annat.
Jag kommer dansa två ggr i veckan.
Plugga arslet av mig och hoppas på att bli lyckligare.
Jag måste börja minska mat intaget också.
Damn vad jag käkar mkt :s..
Nää så här kan vi inte hålla på med.

Jag kommer som sagt dansa två ggr i veckan sen ska jag försöka gå så mycket jag kan.
Gick från lägenheten till runby igår.
Det var jobbigt men jag tog den längsta vägen också ;).

Aja..

Får se hur allting löser sig^^;






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0