Måndag

Okej det är nu en vecka och en dag tills jag börjar skolan.
På ett sätt ser jag fram emot det men endå inte.

Detta sommarlov har gått jäääätttee fort :O.
Jag är själv chokad över detta :).
Nej skojjar bara.

Jag och Alex ska till Media Markt o titta lite:P.
Alex kanske ska förbi och köpa en dator men det var inte säkert, får se vad han bestämmer sig för:).
Visserligen tycker jag att priset är bra och han vill ha den men han ska ju inte få skuldkänslor eller så :O.

Jag själv ska försöka lösa mitt liv.
Lite struligt med ekonomin och allt :/
Men får hoppas att det löser sig.

Jag har en vecka på mig med ekonomin och inför skaffa mig en macbook air, villket aldrig jag kommer kunna :(,.
Har räknat ut med lönen att jag har råd med en macbook air men inte zumban då.
Och sen tvärt om.

Illa..

Får se hur vi löser detta..
Mycket att tänka på :)..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0