Onsdag

Damn vad tiden går fort tycker jag.
Snart börjar skolan igen:) vad tycker ni om det?..
Jag är jätte spänd på att få börja skolan igen :D.

Men men..

Idag hittade jag en fin klänning men köpte den inte ofc :).
Jag och Älsklingen var i centrum o tittade lite samt handla mat tills ikväll:).

Sen ha jag varit hemma hos mamma o pappa och firat att eva och stefan kommit hem igen :).
Nu är jag back in track i lägenheten igen:).

Dock är detta min otursdag:(..

Nu då jag kom hem plockade jag bort allt skit som skulle till förrådet.
Sen skulle jag kasta soppor och hela skiten där vi har soptunnan under disken lr vad det heter, det stank spya.
Jag själv är ju inte hungrig mer men jag har skurat köket tre gånger, alla fönster är öppna men det stinker fortfarande :(..

Usch*..

Imorgon kommer Eva och stefan o fikar här så allt måste vara prydlgt:)..
Sen tror jag nog vi bjuder hem mamma och pappa på middag på Fredag kanske?:).
Hmm....?..

Aja ska fortsätta skura puss på er:(.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0