Torsdag

Snart sista dagen på veckan hörrni;)..

Idag eller snart kommer mamma och eva o fikar :).
Sen tror jag att jag följer med dem hem en litren stund medans alex ska jobba.

Så jag har städat hela lägenheten nu *duktiga jag* :).
Alex fick ta disken , mogahahahha...
Nej men jag har lovat att ta disken ikväll om det är så :).

Sen så fick jag en present idag :O.

Jag prövade en skit fin klänning på new yorker igår och ångrar att jag inte köpte den.
Alex skulle iväg och handla fika i centrum tyligen.
Sen sa han att det fanns bara en kvar i strl 40, och jag sa att han inte skulle köpa den.
Då undrade han om jag ville att han skulle lägga undan den och jag sa nej har inga pengar nu.

Han kommer hem och har glömt det mesta av det jag sa att han skulle köpa.
Jag gick ut o snackade med jeanette ( min äldsta syrra) och då jag kom in var han helt borta.
Tänkte aja han åkte o handla o jag fortsatte att städa.

Helt plötsligt hänger den fina klänningen jag prövade igår i hallen..
Chockad? Om jag var ;).

Älskar min fina kille som alltid hittar på något kul eller att han fixar överraskningar :D..

 


Kommentarer
Postat av: Frida

heej:) jag gillar din blogg jätte mycket, mer uppdatering!! kram <3

2011-08-13 @ 20:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0