23/12

Imorgon är det äntligen julafton.
Julafton för mig handlar inte om presenterna.
Visserligen är det jätte kul att handla presenter till andra men det är inte det som lockar mig på julafton.
Julafton för mig är harmoni och glädje.
Jag vill spendera min julafton med min familj.
Alla vi äter är glada och sammlade för en gångs skull :).
Mer begär inte jag, för jag älskar min familj <3.
Iallfall..
Idag har jag tvättat och slappat.
Alex kommer snart och hämtar mig.
Vi ska åka och handla min julklänning/nyårs klänning.
Åhh den är jätte fin:).
Sen ska vi hem till mamma och pappa och käka:).
Ska även sätta kameran på laddning ikväll så att jag kan få fina fotton från imorgon:)..
Iallfall..
Ni får en dagens outfit, vet inte om jag kommer hinna blogga mer:)..
Tröjan är från New Yorker
Svarta Linnet under är från Gina Tricot
Leggins är från... Kommer inte ihåg :)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0