60 frågor om mig !

1. Vad är ditt mellan-namn? Det börjar på H ;)
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Bra fråga.. hmm.. Alice? Nej jag vet inte :)
3. Är du i ett förhållande nu? Ja
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? 4 år som kompisar och 1 år och 1 månad som par <3
5. Vem var du tillsammans med sist? Fredrik hette han :)
6. Får man fråga varför det tog slut? Vi var för olika så det funkade inte helt enkelt :)
7. Har du haft ett seriöst förhållande? Ja :)
8. Vem vet mest om dig?Måste nog vara Svea och Alex :)
9. Vad gör du på fredagskvällar?Är hemma och myser med Alex eller är med vänner :)
10. Bästa filmen du någonsin har sett?Finns många bra men såfall FFVII
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? Det tar jag inte upp här, alldeles för privat :)
12. Har du någonsin varit full? Ja
13. Har du testat droger? Nej och jag kommer heller aldrig göra det. Är starkt emot det!
14. Röker du? Yes :P
15. Snusar du? Har gjort förut :)
16. Saknar du någon just nu? Min kära Alex :)
17. Hur mår du idag? Jag mår jävligt bra :D
18. Hur många tabletter tar du dagligen? Inga
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Hmm.. Ingen aning faktiskt :P
20. Bästa minnet från sommaren? Åhhh.. Att Alex tog körkort och att vi spenderade alla dagar tillsammans och grillade massor :D
21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Danmark
22. När var du där? Förra året över nyår
23. Är du rasist? Nej men man behöver inte gilla alla heller :)
24. Har du helt svenskt ursprung? Nej
25. Om nej, vart kommer du ifrån? Svensk 50% och Dansk 50%
26. Föredrar du svenska eller utländska killar? Sålänge det inte är svartingar klagar jag inte..
27. Ser du fram emot någonting just nu? Ja att få se min kära pojkvän :)
28. Sköter du skolan? Absolut det går skit bra nu :)
29. Vad hade du för betyg förra terminen? Snittade G-MVG
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? MVG
31. Vilket ämne var det? Kommunikation, APU m.m
32. Har du fått ig på ett prov? Ja
33. Har du spelat/spelar du i ett band? Nej är för dålig för de xD hahaha
34. Anser du dig vara intelligent? Beror på vad det gäller :)
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Då jag och Alex blev ihop <3
36. Vilken va den värsta tiden då? Det nämner jag inte här heller :)
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Öhh.. Nej?
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Nej fyyy det får man inte :)
39. Har du haft sömnproblem? Ja men väldigt sällan :P
40. Hur ofta gråter du? Öhh.. Ingen aning xD
41. Vad gör du när du mår dåligt? Jag går en lång promenad :)
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Alex eller svea :)
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Nej vi har ett avslutat kapitel..
44. Vilken klass går du i nu? Tredje året på gymnasiet.
45. Vilken skola? Märsta praktiska
46. Har du varit otrogen någon gång? Nej
47. Har någon varit otrogen mot dig? Ja
48. Är du stolt över dig själv? Det beror på.. I skolan är jag skit stolt ...
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Att alla älskar mig :)
50. Vad får du ofta komplimanger för? Att jag verkar snäll :)
51. Har du lätt att få folk att skratta? Joo... det tror jag :)
52. Cider eller öl? Usch inget :p
53. Har du några talanger? Jag är mig själv , bara det är en talang :)
54. Vet du om någon är kär i dig? Haha förhoppningsvis Alex?..
55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Jaa det är viktigt :)
56. Vad står det i ditt senaste sms? Jag skrev - Hahaha xD..
57. Hur lång är du? 171
58. Hur mycket väger du? Ingen aning :P
59. Vilken storlek har du på kläderna? Det varierar.
60. Har du svarat ärligt? Ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0