Bara jag!

Gick hem med saffi för att hon inte mår bra:(..
Stackaren ska beställa tid till veterinären åt henne imorgon, hoppas det inte är något farligt..
Iallafall..
Då jag kom hem spelade jag kinect fast jag lovade mig själv att jag skulle ta det lungt idag:)..
Kunde absolut inte låta bli..
Jag körde kinect i en halvtimme och sedan gick jag och gjorde mig fin :)..
Jag duschade, rakade benen, skrubbade ansiktet, njöt av duschen helt enkelt..
Sen så filade jag fötterna och sitter med ansiktsmask på:)..
Det känns så underbart för detta var verkligen längesedan jag gjorde :D..
Måste verkligen göra detta oftare känner jag:D..
Det roliga med min ansikts mask är att det är en peel off:D.
Menas då med att man kletar på en creme i ansiktet och låter den torka..
Tro mig man blir förstenad i ansiktet hahaha..
Nej men då den har torkat är det bara att dra av den sen :)..
Härligt:D..
Sen idag har jag umgåtts med mamma lite.
Vi åkte till centrum och hon köpte present till pappa som fyller år på lördag:)..
Sen beställde jag tid för en make over och rådgivning på fredag:)..
Sen handlade mamma cigg till mig och bjöd mig på subway:D..
Gott men jag tog bara en halv, vill äta mat med Alex sen också:)..
Iallfall..
Bjuder på en snygg bild av mitt stelna ansikte;)..
Ska sätta mig i soffan och bara slappa tills Saffi ska ut igen:D..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0