Har dem rätt?

Det är mycket snack om just denna bild...



Dennis M säger att hon i mitten är pluffsig och den andra är tjock?..
Kissie säger inte sin åsikt förens hennes läsare har sagt deras.

För mig tycker jag att dessa tre tjejer är väldigt fina:).
Ingen av dem är tjocka dem är jätte vackra.

Men nu är min fråga..

Tycker ni att dennis och kissie har rätt?.
Eller okej alla vi har ju olika åsikter men jag tycker att dennis kanske uttrycker sig lite väl dumt.
Men det är ju hans åsikt självklart.
Sen kissie har ju inte ens sagt sitt men hon vill endå skapa en diskussion om detta?.
Visserligen har inte hon gjort fel men varför om just detta?

Vill hon att folk ska gilla dem lite större tjejerna eller dem smala eller vad är poängen?..

I DON'T GET IT!?!?!?!?



Kommentarer
Postat av: Cassandra

Jag vet inte vem den här Dennis M är för en äcklig människa men att säga att hon i mitten är pluffsig och att hon till höger är tjock är något av det värsta jag hört! Det är sånt som skapar ätstörningar, tro mig jag vet, håller precis på att bli frisk.

Men han kanske inte tycker om riktiga kvinnor, han kanske hellre tittar på en hög med ben.

2011-12-28 @ 20:39:16
Postat av: Fliiez svar:

Dennis M är en modebloggare och en homosexuell..

Men iallafall.. Visserligen är det hans åsikt men jag tycker att han uttryckte sig dumt.

Men jag skrev resten på bdb :)

2011-12-29 @ 11:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0