Lättnaden som....

Äntligen är vi hemma igen..
Jag har varit jätte orolig och nervös inför veterinär besöket.
Lixom det har aldrig felat saffi något och nu händer detta..

Men iallfall allt är lungt och så:).

Hon hade bara fått en vatten svans som är ganska normalt på just golden raserna:)..
För er som inte vet vad en vatten svans är så är det en muskel i svansen som har blivit inflammerad.
Men det kan även vara en förlamning men inte för saffi :)..

Hon ska nu äta pencilin i 10 dagar men blir det bättre efter fyra fem så kan vi sluta redan efter fem dagar :D.
Åhh jag längtar tills hon är frisk igen:).
Det är inte likt saffi att hänga med svansen :(..

Sen kan jag rekommendera er att vallentuna djurklinik är bra:).
Det var där vi var och det var inte alls dyrt och väldigt trevlig och bra personal:).
Gå gärna in på www.vallentunadjurklinik.se .
Riktigt bra det där:).

Nu ska vi snart ner till min syster och snacka lite:)..
Sen imorgon blir det massa roligt :D..
Men det tar vi då ;)..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0