Onsdag

Hejsan svejsan alla där ute, snö och alla mår bra eller?:)..
Jag själv har åkt på ngt:(.
Vet inte vad men jag mår illa och har ont i magen samt yrsel :(.
Usch hoppas det inte är magsjuka bara :'(.
Buhu*
Nej men vi ska se något possitivt i detta.. hmm.. Det finns fan inget possitivt i detta :'(..
Jag åkte iallfall hem till mamma och hämta tuss.
Jag fick till och med en tidig julklapp:D.
En jätte mysig pläd som jag snart ska mysa ner mig i ..
Oww tack mamma och pappa, ni gjorde min dag..
Nu ska jag lägga mig i soffan med ett glas julmust och redigera bilderna jag och Rody tog igår:).
Kram sålänge:)
Älskar Alex imac, jag uppdaterade photobooth på den och nu finns det hjärtan ovanför mig :D..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0