Söndag

Hejsan alla glada:)..
Själv är jag glad men trött:)..

Min morgon började med att jag kännde en äcklig doft i lägenheten.
Kul, Saffi hade bajsat i vardagsrummet .__. ..

Det var bara att plocka upp bajset, skura och sedan gå ut med henne.

Sen skulle vi göra frukost men hade glömt och köpt mat till henne:( Stackars hund, hahaha xD

Gick hem till mamma och pappa och gav henne mat så slängde jag i mig en macka:)..

Sen åkte jag, mamma och sara till fullerö och handla:)..
Fick med mig saker för ca 237:-..
Inte kul att spendera på det sättet men men:)..

Vi åkte och käkade på max i uppsala efter:)..

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa och väntar på att vi ska gå ner till syster och dricka glögg:)..

Efter det blir det en lång promenad till älsklingen<3..

Så här glad e jag nu:)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0