Torsdag den 22/12-011

Godmorgon på er, haft en bra onsdag?..

Själv så var min onsdag inte alls kul:(.
Jag fick åka in till Ersta sjukhus och göra en Gastroskopi.

Det enda jag kan tillägga för en gastroskopi är:

* Ät aldrig sex timmar innan du spyr upp massa slem och skit då dem håller på, så jag är glad att jag inte åt något.

* Bedövnings sprayen var stark så ta två gånger. Jag tog en gång och bedövningen hade släppt redan då jag gick ut därifrån.

* Dem säger att det tar fem minuter.. Bullshit... Jag låg med slang i magen i tio minuter typ..

* Dem säger slappna av i halsen.. Gör inte det då börjar du bara spy och det gör mer ont i halsen.

* Annars tror jag inte det var något problem. Dem var duktiga och jätte snälla:)..


Över till efteråt.
Vi drog sedan till Märsta för att hämta läxor m.m sen åkte vi hem till mamma och pappa:)..

Alex drog och jobbade så var jag kvar hemma med mamma..

Jag gick hem med Saffi runt sex lr fem kommer inte ihåg:p..

Då jag kom hem så diskade jag, jag tvättade av alla bord, tvättade handfaten och fixa mina lådor:).

Alex kom hem och vi åt mat:)..

Dagens planering ser ut som så:

* Hem till mamma och pappa o klä granen:).

* Ta en fika hos dem:).

* Tvätta med svea o Alex

* Renbädda sängen och fixa i lägenheten :)..

Vi hörs senare;)..

Bjuder på en bild av mig och Alex:)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0