Under två jävla dagar....

Jag har ju sagt till er att jag går två handels kurser.
Men varför tänker jag inte ta upp än.
Fortfarande lite hemligt stämplat det där.
Men iallfall.
Jag fick hem två böcker varav en är det uppgifter i.
Två av kurserna ska jag vara klara med innan jullovet.
Så ja har en aning stor press på mig.
Men det jag kan säga nu är att jag ligger inte efter med någonting för tillfället för nu har jag flyt.
Under Torsdagen och nu fredagen har jag gjort nio kapitlar i boken.
Vilket resulterar att jag är klar med hela boken :).
Åhh lycka asså..
Måste även tacka Svea för all hjälp hon gav mig ...
Åhh är så lycklig nu att det bara tog mig två dagar fast egentligen skulle ta det några vekor :D.
Wiie:D:D:D..
Sen så var jag btw nere och köpte en mysig halsduk från gina idag.
Tänkte en liten present eftersom jag har klarat mig bra nu :D..
Ska också börja laga en mysmiddag och ha en mys kväll med Alex sen :).
Men jag uppdaterar mer imorgon..
Kram på er :D..
Hoppas jag får bra betyg nu ;)..
Min nya halsduk, och sen avnjuter jag mitt arbete med en redbull älskling köpte till mig :)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0