Wondering!?!?

Har ni haft en sån dag då man bara undrar över sitt liv?..
Jag har det för tillfället.

Lix tänk er det liv ni har nu?.
Och ni tittar in på era kompisars fb och ser hur dem lever.
Ni börjar undra varför har inte jag det dem har?.
Det finns alltid själ till att inte ha ett sånt liv era vänner har.

Jag har mitt liv och dem har sitt.
Men endå så vill jag har mer.

Jag är visserligen nöjd på ett sätt med mitt liv men endå inte.
Som pojkvän och lägenhet det är jag supernöjd med.
Men jag vill komma ut och göra mer.
Visserligen vill jag supa men min mage pallar inte ens ett glas vin hur kul är det sen?:(.
Iallfall ska inte gnälla nu :p..

Men ni fattar vad jag menar?.

Jag menar inte att jag inte vill ha mitt liv, för det vill jag.
Men jag vill leva ut det lite mera än vad jag gör.
Typ hitta på mera och sånt.

Jag ska ju börja träna och äta mindre nu efter jul vilket jag längtar till:).
Måste ju komma i min studentklänning :).
Nej men mitt mål är ju inte att förlora vikt eller så..

Jag kommer helt enkelt göra mitt bästa och se vad som händer:).
Kanske pressa mig ännu mer än vad jag egentligen behöver och pressa mig ännu mer fast jag inte kan på ett sätt.

Men allting är knepigt.

Förtillfället har jag ingen lust att fira nyår ens..
Vill bara ligga under täcket hemma men så funkar inte livet..

Jag ska kanske till några kompisar på nyår medans alex jobbar och sedan ska vi kanske till rody och bella.
Men jag får se..

Men det får vi ju se vad som händer med allting..



Vad kom nyår och träningen in i mina funderingar egentligen??.. Hahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0