Alla hjärtans dag idag!

Först och främst vill jag gratta min granne Eva som fyller år idag:)
Så grattis på dig :D<3


Min älskling ville inte säga igår vad för överraskning han hade för mig.
Men jag tog det bra.
Jätte romantiskt att han kom in med levande ljus och frukost på sängen till mig :)
Åhh jag är verkligen lycklig lottad att ha en sån fin kille som han:).

Jag ska svänga förbi centrum eller ica innan jag ska hem till våran lägenhet och städa.
Sen kommer jag ha några överraskningar till min pojkvän men dem avslöjar jag inte här ;).
Det enda jag kan avslöja är att middagen blir hemma gjord och sen ska vi mysa till en romantiskt film ;).

Så jag blir ganska upptagen men jag ska försöka uppdatera innan jag börjar med allting:)

Todelooo<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0