Burlesque

Var ju som sagt på bio igår med min älskling ;).
Filmen vi såg var Burlesque med cher och christina aguliera.
Tycker verkligen att den är sevärd.
Den påminner inte direkt om fame förutom att det är sång och dans i båda :).
Men men..

Jag köpte ett par nya klackar som ni får se bild på sen.
Sen ska jag också inför skaffa bröst piller :).
Är ju 18 bast nu så då får jag bestämma ;).

Har ju ioförsig D cupa nu men vill ha större :).
Och genom att inte behöva en operation för 40.000:- så tycker jag att man kan pröva denna :).



Den finns att hinna här ;) --> http://www.shytobuy.se/cc-fabulous-breasts-brostpiller.html

Just nu sitter jag hemma hos mamma och pappa.
Ska bjuda dem på mat idag (A).
Ska göra hemma gjorda klyft potatisar, marinerad kotlett och hemma gjort tsatziki ;).
Är jag inte den bästa dotterna dem kan få älläh??:D..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0