Centrum besök

Från och med idag ska jag ha saffi hos mig :).
Så jag ska ner till centrum och köpa lite leksaker och sånt till henne som hon kan ha här hemma:).

I lördags var jag och alex samt pappa i åkersberga och grävde bajs :(.
Min ena brorsa hade fått stopp och jag lovar det luktade inte speciellt gott.
Sen åkte vi hem och käkade med mamma.
Efter det gick vi till tine och pratade:).

Sen igår så åkte jag och alex till hans mamma och syster.
Och självklart så har man alltid kul där:).
Det är alltid tråkigt att åka därifrån :(.
Men alex syster kommer på fredag till oss och sover:).
Sen på lördag ska vi på bio kanske :D.

Men men :)..

Har precis diskat.
Ska till centrum och hämta ut ett paket till min älskling :).
Samt köpa saker till tuss<3
Ska kanske ta en tur till rusta och sedan ner till centrum med saffi?.
Hmm bra motion iallafal för båda :D..

Får se helt enkelt:D..

Hörs senare:).

 

Älskar dig Alex<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0