DUMMA MIIIGG!!

Usch vad jag hatar mig själv idag .. :(
Inget går som jag planerat.
Hade jag haft pengar så hade jag sparat dem, men jag hade även gett min pojkvän det han förtjänar.
En sak varje dag skulle han få, men har inga pengar.
Vet inte vart jag har gjort av alla pengar.. :(

Shit jag suger verkligen som flickvän, bara kräver och ska ha:(.
Måste verkligen ändra på mig riktigt ordenkligt.
Men men..
Ska supa bort all depprision och skit på lördag så ;).

Sen allt bråk, nämner inte vilka/vem men det börjar bli jobbigt :(.
Usch vilken riktig depp dag det har blivit för mig.
Tur att jag ska gymma sen :D.

Funderar på att träna varje dag istället för då och då.
Trivs verkligen inte i min kropp mera :(.
Vill bli smal och ha stora bröst, men jag antar att den tiden kommer förr eller senare :p.
Ska bara vänta på att mina filmer ska bli klara sen ska jag gå hem och bara tycka synd om mig själv :D.
Efter jag gjort det så ska jag iväg och träna.
Sen ska jag städa innan gästerna kommer :)..



En gång i tiden då man pluggade i sängen med tofflor<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0