Eget företag

Sitter i skolan nu och har precis tagit steget till mitt företag.
Jag anmälde mig på nyföretagande centrum för en introduktion.
Så jag kan börja starta upp det :)..
Just nu sitter jag och ska fylla i runt 40 papper.
Men jag kommer att ta med mig den hem och fixa mer :).

Snart är det lunch och efter det bär det av till mitt kanske nybliva praktikplats.
Sen komemr någon brud som kanske ska köpa vårat matbord plus stolar hos mamma och pappa.
Så måste vara hemma till 1 ;).
Sen blir det hem till min älskling och plugga.
Men tar med mig min laptop denna gången.
Så jag har ganska mycket att göra ;).

Kommer uppdatera efter 1 innan jag drar så ha en bra dag medans jag sliter arlset av mig i 40 pappers ark xD haha..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0