Fliiez @ train fun

Höhö ja idag har jag inte gjort så mycket.
Bara haft kul och chillat i skolan :).

Hade Sh prov idag i massmedia.
Det gick hyffsat bra men jag tror nog det blir att göra omprov på det :(.
Men men bättre lycka nästa gång, eller vad säger ni? ;).

Sen efter lunchen satte jag oc Linn på tåget och tog fula bilder och videosar.
Haha.
Sen så precis innan tåget vi satt på skulle åka så gick vi till pendeln rakt över:D.
Och den sista pendeln vi var på körde vi lite strip tease ;).
Varav båda failade så hårt :D.

Linn började men hon gled och kom knappt upp överhuvud taget.
Jätte roligt :D.
Sen blev det min tur(A).
Jag fick till ett par snurror men jag skämmtade bort hela scenen och mitt sista snurr jag skulle göra slog jag knät i :(.
Så nu skulle jag gymma men det blev ju inte av på grund av knät xD hahaahah..
Ja vad vore verkligheten utan humor? :D.

Men bilder kommer senare ikväll :D.

Bye byes ;).

BTW!?!?!  Fick flera kommentarer av att jag passade i kort hår :D.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0