Godmorgon

Godmorgon kära blogg.
Idag är jag skit trött av mig.
Har legat hela natten med magkramper så jag kännde att jag skulle inte få någonting gjort  om jag gick till skolan idag.
Så det fick bli en hemma tur idag.
Vilket betyder massa onödiga blogginlägg typ ;).
Höhöh*

Idag blir det bara att fixa lite här hemma och ta fula bilder ;).
Sen ska jag och Alex iväg och träna på sats.
Och efter det ska vi antingen äta middag eller ej.
Blev ingen middag igår båda var så trötta att vi somnade..
Hehehe*

Sen kommer Saffi till oss idag med :).
Så vi får helt enkelt se vad som händer för kul..
Nu ska jag iallafall göra lite frulle och se på tv.
Eller om jag tar en cigg först.
Jobbigt läge då man är trött? ;)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0