Godnatt till er alla

Nu har jag precis duschat.
Ska gymma imorgon så det får bli en extra dusch då:).

Åt soppa till kvällsmat, bra där!.
Sen nu ska jag lägga mig i sängen och se simpsons filmen.
Alex håller på att dö av trötthet så det blir väl skönt att få lägga sig.

Imorgon ska vi sova hemma hos honom med tuss<3.
Sen i helgen kommer jag uppdatera dåligt.
Men skriver mer om det imorgon puss på er alla.

Snabbdikt:

Mörkret fyller det hela rummet.
Innanför och utanför.
Kärleken är svår men man får ta vissa steg i taget.
För snabbt då faller du direkt och krossar den du älskar.
Skönt att det inte finns något tomrum i mitt hjärta som förut.




Ska ni se simpsons filmen som börjat på 6:an nu?;).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0