Helgens planer

Ska rabbla upp helgens planer så ni vet varför det inte kommer vara någon bra uppdaering.

Lördag: Alex ska träffa sina kompisar. Jag kommer väl antagligen fönster shoppa eller något.
Sen blir det hem och få fotvård och sen ska jag fixa mina naglar.
På kvällen vet jag faktiskt inte vad som händer får helt enkelt se:).

Söndag: Då ska vi till kista till ÖB och handla.
Sen blir det en tur till liljeholmen och besöka hans mamma och syster :).
Vet dock inte om vi äter där det får vi se:).

Måndagen: Praktiera även om jag har lov.
Tisdagen: Praktisera då med..

Det är väl det som är bestämt hittills.
Får helt enkelt se vad som kommer att hända:).



En bild jag gjorde för länge sedan :P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0