Mina tankar om abort




Jag har verkligen ingenting att göra därför har jag gjort kategorin om mina tankar.
Det är bara för att få skriva av mig och mina idéer och tankar.
Detta avsnitt blir om abort ^^;.

Jag har inga problem med abort.
Vissa säger att du är en mördare, du dödar ett foster m.m.
Men det är ju upp till tjejen själv om hon vill eller inte.
Att döda ett foster okej inte kul men barnet är ju inte ens färdig utvecklad.
Vad spelar det då för roll?.
Jag har aldrig förstått dem som blir jätte ledsna då dem gjort abort.
Kanske för att dem har något i sig som dem måste ta bort men betyder det där fostret ens någonting?.
Tänk om det endå hade blivit fel på det senare i utvecklingen??.

Jag själv har alltid sagt att blir jag gravid nu (i 18 års åldern) blir det abort direkt.
Men det är för att jag är inte redo att ta hand om en unge.
Jag är inte mogen att bli en mamma än :).
Och det är possitivt att jag tänker så, för man ska ju tänka i det stuket innan man bestämmer sig.

Men det är vad jag tycker. Finns det någon som har en bättre förklaring till varför jag borde ändra min åsikt? ;).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0