Mina tankar om bloggbråk




Ännu ett eftertänkande av mig för min blogg ;).
Denna gången handlar mina tankar om bloggbråk :).

Jag vill inte säga att det bara är kissie som är på utan det är andra med men som sagt skiter i vilket.
Jag ser ingen som en skurk i bloggbråken.
Varför vet jag inte men jag gör bara inte det.
Men jag förstår mig inte på bloggbråken.
Det kan vara en ynka liten hemlis som sedan blir skit stor.
Varför ska man bloggbråka för att få upp sin statistik?.
Fattar dem inte att ju mer dem bråkar desto mer rykten får dem?:S.

Och sen att hänga ut folk.
Jag har massa folk jag skulle kunna hänga ut men jag gör det inte.
Vad jag gör med mina vänner är inte någon annans ens sak än mig väl?.
Och jag skulle aldrig hänga ut dem även om jag har lust med det, för jag vill inte framstå som någon falsk person.
Sen är det heller inte kul att bli anmäld för att ha hängt ut någon eller det är ju inte kul själv att bli uthängd :(.

Visserligen kanske man tjänar på det i längden men hur omtyckt lär man vara sen?.
jag tror jag har runt 20-40 pers jag skulle kunan hänga ut men jag tror inte det får mig på andra tankar heller :).

Men det är vad jag tycker vad tycker ni? har jag rätt eller fel kanske? :O




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0