Mina tankar om dagen



Jag har aldrig varit förtjust i alla hjärtans dag.
Firat den hemma med mamma och pappa med en god middag m.m
Men detta år känns det helt speciellt.

Att äntligen få ge sin kärlek och göra vad som helst för den man älskar, det är något jag alltid velat göra.:)
Jag ser att alla hjärtans dag består inte utav presenter och massa rosor.
För mig är det bara en dag att få uttrycka sin kärlek till den man älskar och sedan ha det mysigt. ;).
Jag skulle aldrig kunna tänka mig att ge min kille rosor bara för att det är alla hjärtans dag.
Ska jag ge han rosor så ska det också betyda något :).
Men att laga mat och sedan som sagt bara mysa är vad jag har planerat ikväll.
Visserligen har jag planerat andra saker med men det kan jag inte ta upp här ;).

Men detta är ju också min mening om vad jag känner för alla hjärtans dag.
Och sen har det gått snart fyra månader sedan jag och min kille blev tillsammans<3.
Och varje dag är en upplevelse och det händer alltid något kul:).
Älskar dig Alex<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0