Mina tankar om förlovning



Har startat en ny kategori om mina tankar.
Jag skrev nyss om alla hjärtans dag och nu ska jag skriva om förlovning.

Alla kan förlova sig, även dem som är små.
Men jag tycker att sålänge man är överrens och älskar varandra så tycker jag att det inte finns problem.
Och ska man utföra en förlovning så ska det vara en överraskning.
Visst vet killen inte tjejens ring storlek så kan man ta hennes andra ringar?.
Man är väl inte dum?.

Jag tror nog att då man förlovar sig så är det inte om ringarna.
Det är nog mer om att binda sig till kärleken man har mellan sig och sin partner.

Hur ser min dröm förlovning ut?

Jag själv tycker att det ska vara som en överraskning.
Jag vill ha en god middag helt speciellt för mig och det ska inte bara vara OM mig.
Killen ska säga ta på dig fin kläder eller något du aldrig användt förut.
Men då kanske jag kommer på vad han gör men till det hela.
En överraskning med god middag vart som helst, så ser nog min dröm ut för att förlovar mig.

Jag själv vill förlova mig med den jag älskar men det är för tidigt ännu.
Dock pratar vi att inom framtiden kanske vi ska det men inget är planerat ännu :).

Vi får helt enkelt se hur det går ;).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0