Mina tankar om Unga mammor

 

Mina tankar om unga mammor.

Ja själv har jag inga problem med det :).
Dock tycker jag att dem ska vänta med att skaffa barn och ha en bra utbildning eller bra inkomst.
Soc verkar knappt hjälpa till med något mera.
Se på micah.se hon är 15 år och har en dotter.
Jag tycker att hon är stark som tog det beslutet och skaffa familj tidigt.
Dock tycker jag också att hon kunde ha väntat men det är ju hennes beslut.

Jag kan också bli mamma nu om jag vill.
Men det vill jag inte för jag kommer inte tjäna något på det.
Jag är för det första hur omogen som helst för att ha ett barn.
Jag vill leva livet först :).
Sen ska jag ha en stadig inkomst och ett fast jobb det är de enda jag begär :).

Men det är ju vad jag tycker.
Jag har absolut inga problem med unga mammor , men jag tycker man kan vänta:).

Eller vad tycker ni?:).



Kommentarer
Postat av: Hannele - mamma till 2 prinsar

Man ska leva klart "livet" innan man ska skaffa barn tycker jag.

Självklart så kan man ju fortsätta med samma liv efter allt med men det är inte lika skoj tkr jag iaf :)

2011-03-05 @ 21:20:26
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: fliiez svar

Jo exakt, men jag själv skulle aldrig klara av att bli mamma nu, men det finns ju unga mammor som är jätte duktiga på det dem gör :)

2011-03-08 @ 08:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0