Praktik Arken Zoo

Då var min första praktik dag över.
Har haft jätte roligt, och alla är så snälla :D.
Trivs verkligen därr:).

Dock har jag inte sovit så mycket inatt :(.
Stackars Alex är sjuk och tog mitt täcke inatt.
Så jag drog tillbaka mitt och bäddade in han i sitt :(.
Sen har jag fått ryck av mina mardrömmar och bara vaknat :(.
Aja jag överlever iallafall:D..

Idag kom också Jessica, Linnea,Camilla och Mille och hälsade på:).
Hade jätte kul då dem åkte barn karuseller xD haha..
Sen gick vi även i butikerna där och fönster shopapde.
Dock hittade jag en ny bh och en kavaj:).
Men jag får fortsätta drömma om kavajen.

Den jag vill ha kostar 399:- tror jag att det var.
Sen på gina kostar den 499:-
Hittade även ett par mini läder shorts.

Men som sagt får drömma vidare på dem:).

Nu ska mamma laga mat och jag ska tillbringa kvällen här, puss på er så hörs vi imorgon<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0