Rökpaus

Sitter hemma och väntar på att en snubbe ska komma och hämta mammas och pappas köks bord plus stolarna.
Praktik platsen gick inte så bra.
Måste hitta en ny vilket finns knappt inga mer.
Usch vill bara tröst äta men jag ska klara detta:)..

Ska göra en macka vid halv två tiden tror jag.
Får se :D.
Ska hem sen och bädda ner mig.
Känns som att jag är sjuk fast jag är egentligen bara trött O.o.
Verkligen en cp känsla xD hahah.
Nej men är så suuuggeeen på allt sött just nu :(.
Verkligen skit jobbigt, därför ska man sova mycket så man slipper tänka på det där xD haha..

Och snart ska jag förstora brösten :D.
Wiiihoouu<3.

Om tre veckor så ska jag få tabletterna ;).
Men måste också gå ner i vikt så man ser mer bröst än mage iallafall:).
Men men får ju se hur allting går med min cp mage och allting:).
Hem och se simpsons eller en film sedan så vi hörs imorgon..

Tudelooo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0