Shopping

Jag köpte ju nya skor igår.
Dock är det Fake mocka men det spelar endå ingen roll:).
Och detta är mina FÖRSTA beiga skor som jag någonsin har användt.
Jag ville bara pröva dem igår för skojjs skull pga att dem har hög klack.
Min kille tyckte att dem satt skit snyggt och jag vet inte men jag gillade dem, så jag köpte dem.

Ni vet impulsköp det är just de jag fick då jag tog dem.
Men nu måste jag ha ett par ljusa tights så jag kan variera mig.
Inte direkt snyggt med mörk blåa jeans eller så till ;).
Så jag ska försöka tills nästa månad fixa någon gullig tröjja och jeans leggins ;).

typ denna fast ljusare?:)

Och denna kanske till? ;).
Skit snyggt till sommare :D.

Ska ju på drag racing då min älskade påjkvän blir 23, så måste ha någon snygg outfits då ;).
Och från och med imorgon ska jag kämpa för onyttigheter.
Ska gymma imorgon *wohoo*

Men bilderna på skorna kommer ikväll innan jag går och lägger mig :).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0