Sliten tjej

Är verkligen sliten och sjuk tror jag.
Lider fortfarande av illamående och är dränkt i läxor.
Men det hindrar inte mig från att umgås med min älskling<3

Men jag vill verkligen inte ha en slang från näsan till magen, hur bekvämt är det?.
Jag överväger det ibland att bara göra det så att jag slipper detta.
Men endå så vågar jag inte.
Har hört att man kan få lugnande elelr sövas ner.
Men jag ska vara ordenkligt drogad om jag väljer att göra detta :(.

Idag går jag till lunch sen slutar jag :D.
Sen vänta på att Alex ska komma så vi kan åka och gymma.
Efter det ska vi hem till mig och sova samt käka tror jag.
Vet inte om vi äter där men tror det :).

Dagens outfit består av svarta tights, blått linne med en stor grå tröjja över:).
Inget smink och är trött ;).
Inte direkt det sexigaste men men :D.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0