Söndag den 20/2-11

Idag är det söndag och imorgon börjar min praktik.
Dock vet jag inte hur det kommer gå på grund av att jag alltid mår illa m.m xD.
Hahah men men hoppas det går bra iallafall.

Ska försöka komma ihåg mina glasögon så jag inte får huvudvärk:).

Idag har jag och mamma solat.
Ska skaffa meddo kort så fort jag får mitt studie bidrag:D.
Då kan jag sola extremt.
Nej men tänkte idag missar jag att gymma orkar verkligen inte mer.
Ska även lägga mig i ett varmt bad hos alex kanske!?.
Vet inte eller så duschar jag bara hemma, jaja vi får se.

Helgen har varit underbar som alltid<3.
Spenderade den med Alex och min familj, ytterst mysigt:).

Älskar dig alex, har alltid jätte kul med dig:D<3

Just ja jag lovade er en bild från igår då vi var ute och fottade.
Dock redigerade vi den i ps men har orginalet kvar:D.



Som sagt liite för mycket gul och sedan redigerad, men annars duger väl den :)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0