Tisdag 15/2-011

Nu var väl alla hjärtans dag över:).
Men för mig känns det som att det är alla hjärtans dag varje dag med min kille ;).

Igår så gjorde jag Tacos och överraskade Alex med tända ljus över allt:).
Vi käkade och hade allmänt mysigt till sammans.
Sen hade jag bakat en kladdkaka till efterätt och köpt gelé hjärtan ;).
Så det satt vi och mumsade på efter duschen ;).

Sen hade jag en till överraskning till han men det tas inte upp här inte :D.
*hihi*

Idag ska jag dock till Gynekologen .__.*
Hemskt alltså ;D.
Så jag ska vräka i mig en bit kladdkaka och klä på mig sen drar jag iväg till min älskade mamma<3.

Rosorna min fina kille fick av mig igår, du är guldvärd älskling<3.

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0