<3

Vet inte riktigt hur jag ska förklara detta.
Att säga till den personen man gillar är svårt.
Jag skulle vilja säga allting men inget kommer ut.
Så jag tänkte att jag börjar steg vis och jag tror att detta är början.

Dina ögon drunknar jag i för dem är så vackra.
Dina läppar vet direkt varför jag älskar dem.
Hela du är underbar.
Jag skulle kunna ta en kula bara för dig.
Vill inte se dig ledsen eller sårad.
Så fort du ler blir jag helt varm inombords.
Då vi bara myser vet jag att du älskar mig.
Skulle kunna krama dig hela natten men jag ligger inte still :(.

Jag hade känslor för dig redan efter en vecka vi träffades.
Men jag ville inte förstöra för dig och din dåvarade tjej.
Jag har tvingat bort mina känslor för dig för att inte det ska påverka våran vänskap.
Men våran vänskap blev till något annat.
Jag är glad att jag har dig i mitt liv.


Älskar dig Alex<3



Jag är glad att jag aldrig gav upp tanken om dig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0