Away to school

Ja nu bär det snart av till skolan.
Funderar på att ta med mig kameran hit till min pojkvän och ta kort.
Ni vet dages outfits m.m.
Slänga in en sån bild innan man drar kan va trevligt.
Idag i skolan är jag självgående, min lärare har ju tillit till mig ;).
Så det kommer bli massor av jobb och arbeten :).
Sen har vi redan världens bästa lärare idag men han har historia så ja som sagt vi är självgående idag.
Sen ska jag hem till mig efter skolan.
Typ duscha hämta lite kläder m.m
Sen ska jag till tine och chrille.
Dock är tine inte hemma och chrille ville att jag skulle komma och leka lite med hans dotter ;).
Det är ju trots allt mosters älskling det där<3..
ska klä på mig nu och sedan dra puss<3

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

GOD MORGON! =D

2011-01-13 @ 07:54:34
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Cass

Kolla in min stora bloppis !! :) - du sätter priserna.

2011-01-13 @ 07:56:50
URL: http://salebycass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0