BÖRJA DUSCHA!!!

Något som jag blir riktigt irreterad på är då folk inte duschar.
Ni har tillgång till vatten och en fucking dusch.
Varför vill ni inte duscha??

Finns en brud i skolan här, dock nämner jag inga namn.
Men hon STINKER!!!
Börja duscha bruden, ditt flottiga hår och stanken, undra på att du är oskuld?.
Då man kommer in i rummet så får en fucking käft smäll av din stank.
Och nu har jag fått nog.

Vi ska ha lektioner med henne, yeah right från och med nu sitter jag utanför en bit.
Hon påverkar mitt arbete pågrund av att hon måste sitta vid mig och lukta.
Och sen då? Lukten sprids ju över till mig och det vill jag inte.
Sitta med snygga kläder och rent hår med den stanken? Nej tack..
Så en sak till dig bruden: BÖRJA DUSCHA!!!

 



Kommentarer
Postat av: alex <3

Hahahaha

2011-01-19 @ 14:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0