Djurplågare?

Jag vet inte riktigt men kissie har ju en chihuahua såg jag.
Och hon hade fått kommentaren att hon var en djurplågare för att hon inte hade klippt hundens klor.
Istället målade hon dem rosa.
Visst som jag har sagt förr så är alla människor olika.
Men bara för att hennes hund har långa klor betyder det inte att hon inte klipper dem.
Måla klorna är väl kanske till en överdrift men vad vet jag.
Och sen var ju klorna långa, ja men jag tror nog att hon klipper dem på hunden.
Sålänge hundens klor inte är böjda och går in i trampdynorna är det ingen fara..
Sen så har chihuahuan ljusa klor så man ser ju lätt pulpan.
Men att kalla henne för djurplågare tror jag nog att ni tar i för hårt.
Visst jag älskar ju hundar men hon klipper dem säkert.
Sen är hunden också en valp och måste lära sig att få klorna klippta.
Jag skulle dock ge henne en chans om att klippa hundens klor, den lider ju inte än?.
Eller vad tycker ni?..
OBS!! bilden är tagen från kissies.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0