Fotto

Äntligen är jag tillbaka igen.
Har haft fullt upp i helgen att jag inte haft tid att blogga helt enkelt.

I fredags var jag och alex o tränade.
Körde 30 minuter joggning :) Det går framåt *fniss*.
Vi åkte hem till mig och då kom eva och stefan in.
Så alla vi drog ner till kina resturangen och åt:).
Jag tog wokade kyckling med grönsaker och ris, men skulle ha tagit det eva tog.
Eva tog något med ananas och kyckling med söt sur sår.
Det var riktigt god.

I lördags åkte jag mamma pappa och alex på mc mässan.
Jätte trevligt hade vi.
Jag fick till och med en liten present av han ;).
Hihi*

Sen åkte vi hem och bara mös :).

Sen igår så var jag ,alex sara och robin på middag hos mamma och pappa.
Ytterst trevligt.

Ska till robin på fredag efter skolan, han fyller ju 20 bast på torsdag :).
Så tänkte smita förbi med en liten present till han ;).

Här kommer tuss i egen hög person.

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0