Godnatt

Har varit en jätte rolig dag idag.
Först har jag och svea varit i centrum med elvira.
Jag lämnade min mobil på lagning och vi gick och åt.
Sen hämtade jag mobilen och vi drog till stationen.

Elvira ville mata ankorna så vi matade ankorna.
Efter det gick vi till konditoriet för att elvira ville fika:).
Drog hem och åkte pulka med henne sen.
Sen fick vi vara inne ett tag.

Så vi spelade bajsspelet och kort.
Efter det såg vi pippi innan vi gick ut och åkte pulka igen.
Sen var det dags för mg att röra mig vidare.

Jag drog ner till centrum för att möta alex och hans kompis rodyk.
Mötte upp isabella och vi drog vidare:).
Åkte till en plats där vi gick runt i butiker och tittade..
Sen så drog vi till donken och käkade lite ;).

Drog hem och nu sitter jag och letar lite mer jobb:).
Så snart som det är dags ska jag och min huvudvärk gå och sova.

Är ju ledig imorgon med ;)..



Jag och min älskling på bussen påväg hem<3

Over and out!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0