Kärlek?

Jag tycker kärleken är bra.
Eller har man någon man älskar och sånt är väl den bra.
Jag tror nog det viktigaste i ett förhållande är att vara sams och prata mycket.

Kan man prata och lösa saker utan att skrika och kasta saker mår man nog bra.
Visst vill båda någonting får alltid någon ta insiativet, men man får ju inte vara för rädd för att säga nej.
Det är vad jag har lärt mig av mina relationer.
Våga säg nej och hur upprörd du än är så prata om det.

Men alla är ju olika så det är beroende på från person till person.
Så alla har ju olika metoder för sina förhållanden.
Själv trivs jag bäst i ett förhållande.
Visst det är svårt i början.
Men inget förhållande är perfekt hur mycket man än tycker det.

Jag tänker inte gämföra mitt med någon annans förhållande för alla är ju olika eller hur?.
Men visst alla hittar någon att dela sin kärlek med men för vissa tar det längre tid än andra.
Jag hoppas bara att alla som har en relation tänk på att prata med varandra.

Själv pratar jag och min kille öppet om vissa saker och ibland inte.
Men det beror ju mest på mig, har aldrig velat öppna mig inför någon m.m
Jag tror nog att älskar man personen så kommer du att kunna öppna dig längre fram.
Men vad vet jag :).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0