Lägenhet

Det bästa med en lägenhet är att ibland har man ju endå den för än själv lixx:).
Som imorse, Alex drog till jobbet vid 06.20 och sen dess har jag lägenheten för mig själv ..
Jag kan göra exakt vad jag vill ;).
Nej men jag lyssnar på musik och städar lite då och då:).
Gör självklart mina läxor också :O.

Imorse så gick jag ut på balkongen med lite sällskap av Saffi.
Kan inte bli mysigare än det, jo alex kunde ha varit hemma och sen lite varmare :).
Men mysigt är det:).

 

Ny färgat hår från i onsdags typ:).
Har haft silver shampoo i 2 ggr och jag kan säga att det ser skit bra ut än vad det gjorde innan ;).




 Solen började gå upp imorse vid åtta tiden :)

 Mysigt som satan:)
Bilderna är tagna med mitt stora objektiv :D.
Så jävla snygga bilder alltså, sjukt nöjd:).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0