OH MY GOD!!

Vet inte mina känslor längre.
Det är typ blandade och jag mår inte alls bra av det :S.
Men men sånt är livet:)
Jag är en person som aldrig öppnar mig.
Dock finns det en person jag gör det med och det är Svea.
Men allt snackar jag inte om bara skvaller om saker och ting ;). *hihi*
Imorgon blir det nog att sova hemma kanske.
Får se hur jag mår imorgon :P..
Så som det ser ut nu vill jag inte ha kontakt med någon, för en viss person drar in mig i saker och anklagar mig för saker.. Lixom orka sånt barnsligt beteénde?..
Aja..
Ska försöka ignorera och hoppas på att jag mår bättre imorgon:).
Skriver mer imorgon :)..
Bye byes..
Don't mess with me bitches!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0