Söndag 23 Januari 2011

Och jag bara slöar.
Igår körde jag en 20 minuters kondition.
Fan vad slut jag var med det var de värt lungt ;).
Körde rygg och sedan benen.

Sen gick jag ytterligare 20 minuter fast utomhus:).
Ja, så sammanlagt 40 minuter promenad blev det allt..
Och jag ska försöka öka allting mer och mer..
Sammanlagt på min 20 minutrare på gymmet brännde jag 152 kalorier.
Dock är jag inte ute efter att bränna kalorier, och håller inte koll på hur mycket jag äter.
Men äter man nyttigt flera ggr om dagen så vad spelar det för roll hur mycket kalorier?
Jag ser  bara kalorier som en rolig grej då jag tränar.

men men..


Imorgon börjar mitt nya schema och andra lektioner.
Jag ska ha karaktär måndag-onsdag.
Kommer sluta tre då men alla vet att jag är så jävla bäst så jag får sluta två ;).
Torsdag har jag naturkunskap och något mer slutar tre eller två där också.
På fredagar är det bästa.
Då har jag en lektion och eftersom jag inte har engelska B så får jag sluta redan 10.30.

Jag ska också ha rettorik kurs imorgon.
Ska bli ytterst spännande.
Kommer vara både min och min lärares ögon imorgon.
Så jag måste vara utvilad:).

Men nog om det..

Hörs imorgon för uppdatering, byes :).


Bara för att jag är så grym ;)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0