Söndag 9 Januari 2011

Wow kom nyss på att det är 2011 redan.
Shit vad jag har levt länge :)..
Men men nog om det..

Imorgon är det måndag och då ska jag till skolan.
Dock börjar jag klockan 12 till halv två men endå=(.
Vill inte tillbaka till dem tidiga mornarna :(..
Men men...

Sen på tisdag ska jag och älskling träna.
Och nu sa jag verkligen ligga i hoppas jag.
Vill inte att det ska behöva sluta som förra gången direkt ;)..

Sen torsdag till lördag var alexs brorsa och hans tjej och hälsade på oss.
Har haft jätte roligt med dem.
I fredags drog vi in till stan, dem drog på natur historiska museet medans jag letade efter mina böcker.
Dock hittade jag dem inte =(.
Sen drog vi till kista och såg Due date, en bra film men inte i min smak direkt.
Men där emot hittade jag mina böcker och beställde dem ;).
Så de kommer om ca 2 veckor:D..

Och vill ni veta något nytt??..

Jag har pengar kvar från mitt studiebidrag ;).
800-900:- kvar :D..

Och jag tror nog att mina nyårs löften blir att spara pengar och äta mer nyttigt ;).
Visst jag kan slösa pengar men då ska det vara på något nyttigt eller något jag verkligen behöver.
Och jag har ju alltid tjatat om en mini laptop så det kanske blir en sådan tills nästa termin :).
Vill ju trots allt inte slösa allt jag har nu då jag har sparat ihop det ;)..

Men nu ska jag iallfall ut med hundarna för natten.
Sen ska jag och Alex ta en dusch  ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0