Tisdag hemma

Snart fredag, haha nej men tisdag är bättre än måndag ?;).

Idag jobbar jag hemma med att hitta praktik platser och massa annat plugg.
Har inte haft tid att uppdatera min hundskole kategori heller :(.
Men det kommer snart om inte redan idag:).

Denna dagen har flera tråkiga händelser.
Men jag vill inte ta upp dem här:).
Man ska se det possitiva i det hela även om personen lider eller redan dött så kommer/kom han/hon till en bättre plats.
Man är ledsen ett bra tag men dem finns i våran hjärtan.

Jag har förlorat två bästa vänner men som sagt tänker inte ta upp det här :).
Tycker det är så opassande för min blogg att innehålla sånt.
Sen en dålig stil av mig som skriver ut det, vilket jag heller inte vill göra för jag har respekt för dessa människor:).

Men nu ska jag plugga lite till kram sålänge.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0