Träning och trötthet= Dålig idé

Idag är jag sååå trött.
Vet inte varför har sovit hela natten lixom.
Sen så var jag bara uppe till tio MAX igår.
Förstår inte varför jag är trött.

Jag slutar om snart tjugo minuter en kvart.
Sen blir det att åka hem till mamma och pappa en stund.
Äta lite och sedan ska jag möta Alex och hans kompis för att dem ska äta i centrum :).
Efter det bär det av till sats och träna:).
Ska försöka utöka min kondition träning till 25-30 minuter istället för 20.

Ikväll vet jag inte vad som händer, förmodligen att ta det lungt.
Imorgon blir det MC mässa med pappa,mamma och älsklingen.
Så bästa att ladda upp kameran till pappa ;).

På söndag blir det träning och middag hemma med mamma och pappa.
Min brorsa och hans tjej kommer också komma och äta:).
Ytterst mysigt ;).

Men det var det.
Håller på att skriva om första världskriget men har bara kommit max sex meningar.
Men det är ju bara jag som jobba av alla oss 6 elever här :D hahaha..

Hörs senare eller imorgon;).






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0