Träning

Visst vill jag gå ner i vikt men det är svårt.
Att motstå allt som en gång ätit och druckigt är jobbigt men men :).

Min frukost bestod idag av riskaka , ett glas saft( mest vatten i) och sallad.
Dock tog jag en ägg macka så jag är mätt nu :).

Vi ska iväg och träna vid tolv halv ett:).
Och eftersom min kondis är så jävla dåligt ska jag ge gärnet idag:).
Jag ska köra kondition 20 min.
Sen kör jag rygg på 25 kg i 10 minuter.
Efter det blir det mage i 10 minuter på 30 kg.
Tror att jag kommer köra benen i 10 minuter på 7 kg.

Men vi får ju se.
Jag behöver ju inte vara där sålänge eftersom jag är ute efter sportbagen ;).
JUst ja!!

För alla er som tränar i upplands väsby på sats kan nu träna minst två ggr i veckan i tio veckor och få en sportbag.
Så kom igen med träningen nu:).

Det är trots allt mitt mål 2011, att träna minst två ggr i veckan:).
Och eftersom jag knappt får äta något än riskakor,sallad och vatten så blir väl det inga problem? xD.

Nu ska jag klä på mig och dra så vi hörs senare, tudeloooo ;)..





Kommentarer
Postat av: Wirrie-bell

Drick vatten med citron i ca 30 min innan du äter.. De gör att matsmältningen kommer igång :)

Citron är sjukt bra för allt xD

Så prova det :D Ät sedan frukt var 3e timme så att matsmältningen inte stannar av :)

Iaf vad jag kör på nu när jag inte tränar men ska börja träna xD hehe

sedan är gröt bra xD Äckligt men bra xD

2011-01-31 @ 18:32:00
URL: http://wirrie-bell.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0